سفارش طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

هنگامی که یک طراح یا شرکت طراحی سایت حرفه‌ای استخدام می‌کنید، می‌توانید از مزایای خدمات بی‌شماری که به شما ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید.

وب ۲۴ به عنوان یکی از بهترین و باسابقه‌ترین‌های طراحی سایت در ایران که انبوهی از نمونه‌های قابل ارائه و قابل دفاع دارد، برای طراحی بهترین نوع سایت با بهترین هزینه، به شما پیشنهاد می‌کند تا پیش از اقدام به سفارش طراحی سایت، نیازها و درخواست‌های خود را با تیم فنی در میان بگذارید. تهیه فهرستی از نیازمندی‌‌ها می‌تواند به شما کمک کند. در صورتی که اطلاعات کافی برای طراحی سایت ندارید، وب ۲۴ پیش از هر چیز به نیازسنجی برای شما مشغول می‌شود.

سپس در صفحه‌ی بعدی بر روی دکمه “افزودن” کلیک کنید و در ادامه بر روی دکمه “بارگذاری پوسته” کلیک کنید و فایل قالب را انتخاب کنید و سپس آن را نصب کنید.

پس از نصب قالب وارد صفحه‌ای مشابه صفحه زیر خواهید شد که باید بر روی ” فعال نمایید ” کلیک کنید تا قالب برای شما فعال شود.

این نمونه سایت فروشگاهی درباره تحلیل بازارهای مالی و فروش پکیج های تحلیل بازار های مالی است. در طراحی این سایت طراحی شده با وردپرس از قالب انفولد استفاده شده است.

همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.

به عنوان قدم اول باید در گوگل عبارت ثبت دامنه را سرچ کنید و سپس از میان وب‌سایت‌های زیادی که خدمات ثبت دامنه ارائه می‌کنند، یکی را انتخاب کرده و به راحتی دامنه خودتان در آن‌جا ثبت کنید.

همچنین در صورتی که کاربر وارد وب سایت شده باشد علاقه مندی های کاربر در ورودهای بعدی او نیز ذخیره می گردد و به این صورت می توانید به محصولات مورد نظر خود سریعتر دسترسی پیدا نماید.

البته شاید شما نیاز به یک سایت ساده داشته باشید که بیشتر مبتنی بر محتوای متنی باشد تا تصویر! تشخیص این موضوع با طراح سایت است. او در تصمیمات تخصصی به شما کمک می‌کند.

پکیج دارکوب طراحی سایت فروشگاهی شامل طراحی صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی می باشد (مدت زمان از چهار هفته)

پس از کلیک بر روی هر یک از شرکت‌های هاستینگ، وارد یک صفحه خواهید شد که می‌توانید پنل‌های مختلف هاست طراحی سایت فروشگاهی وردپرس را مشاهده کنید و مناسب‌ترین پلان را خریداری کنید.

در صفحه‌ی بعدی از شما می‌خواهد یکی از دمو‌هایی که با استفاده از قالب اهورا نوشته شده است را انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید از کجا باید دموهای قالب اهورا را مشاهده کنید؛ نگران نباشید از اینجا می‌توانید به همه‌ی دموها دسترسی داشته باشید.

پس از این که وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت ایران سرور شدید، از قسمت ” دانلودها ” بر روی قسمت ” ثبت دامنه جدید ” کلیک کنید تا وارد مراحل ثبت دامنه شوید.

اما این فرآیند مشکلات زیادی در پی داشت. اگر بخواهیم چند نمونه از این مشکلات را بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

Report this wiki page