طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

Wiki Article

طراحی فروشگاه اینترنتی

اکثر کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند محصولی را جستجو می‌کنند که ویژگی آن را به طور کامل می‌دانند. به عنوان مثال، یک آقا وقتی به دنبال یک “پیراهن سفید آستین بلند سایز متوسط” است، دقیقا همین عبارت را در کادر جستجو وارد می‌کند. از دید ما یک سایت فروشگاهی خوب باید بتواند محصولات را به ازای کلمات کلیدی طولانی کاربران پیدا کند.

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد هزینه طراحی وب سایت با وردپرس گوش بدهید:

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده توسط وب‌رمز در موبایل نیز به‌درستی نمایش داده می‌شود؟

در ادامه اطلاعات مربوط به هر بخش را به طور کامل شرح خواهیم داد.

پنل مشتریان یکی از بخش‌هایی است که در اکثر موارد توجه چندانی به طراحی آن نمی‌شود. درحالیکه این بخش می‌تواند تاثیری مستقیم بر رضایت مشتری بگذارد. فرض کنید یک کاربر وارد سایت شما می‌شود و یک محصول را می‌خواهد بخرد.

این روش یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین روش ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط می باشد. در این پلن با توجه به نوع انتخاب و بودجه شما شرکت چندین قالب از نمونه کارهای قبلی خود به مشتری خود ارائه می دهد و درنهایت بعد از توافق و اعمال اصلاحات جزئی وارد مرحله پیاده سازی می شود.

درج آگهی رایگان یک ماهه مانند درج محصول است. لازم است در ابتدا در وب سایت عضو شوید. پس از عضویت در وب سایت وارد شده، در این هنگام صفحه درج آگهی را مشاهده خواهید نمود. اطلاعات این بخش همانند درج یک محصول است.

نماد اعتماد الکترونیک اینماد چیست و چگونه می‌توان آن توضیحات بیشتر را فعال کرد؟

آیا سئو و بهینه‌سازی سایت، نیز پس از طراحی انجام می‌شود؟

آیا اصول اولیه سئو درطراحی سایت فروشگاهی ووکامرس رعایت میشود؟

با کلیک بر روی منوی “مدیریت محصول” شما وارد صفحه ایی می شوید که در آن می توانید محصولات جدید خود را وارد یا ویرایش نمایید.

اگر بعد از پایان این دوره به پشتیبانی نیاز داشتید، تیم پشتیابانی ما در کنار شما خواهند بود.

تحلیل سایت مطالب مفید مشتریان‌ما ارتباط با ما درباره ما

Report this wiki page