حقایقی درباره خدمات طراحی وب سایت فاش شده

Wiki Article

اندازی کنیم و خدماتی همچون سئو سایت ، طراحی سایت ، طراحی گرافیکی ، شرکت تولید محتوا ، پشتیبانی سایت ، مدیریت شبکه های اجتماعی و … را انجام دهیم.

آیا برای استفاده از سرویس پرتال به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟ خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب و راه‌اندازی هیچ نرم افزار یا سخت افزاری بر روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید. آیا پرتال نیاز به آموزش دارد؟ خیر، پرتال با ایجاد محیطی ساده و کاربردی تمامی نیاز‌های شما را به راحت‌ترین شکل ممکن برطرف می کند.

میانگین درآمد فروشگاه‌هایی که با پرتال راه‌اندازی شدند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است. مرحله بعد بازگشت چطوری در مسیر راه‌اندازی سایت کمک‌تون کنیم؟ از ویدیوهای آموزشی استفاده می‌کنم یک مشاور با من تماس بگیرد یک متخصص تا رسیدن به فروش من را همراهی کند خودم انجامش میدهم مرحله بعد بازگشت مربی اختصاصی شما نام و شماره تماس مربی اختصاصی خود را یادداشت کنید امید رضایی تلفن ۰۲۱-۶۳۴۰۴ داخلی ۹۴۱

مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و خدماتی

باید خاطر نشان کرد که تمامی اعضای تیم طراحی وب سایت دی ام روم با اصول سئو و بهینه سازی سایت به طور کامل آشنا هستند و همچنین در پایان پروژه به تایید مدیر سئو خواهد رسید.

بله، تیم طراحی و توسعه وب‌رمز امکان خرید محصول توسط اینجا مشتریان را فراهم می‌کند، پس از دریافت اینماد و درگاه بانکی می‌توانید پرداخت آنلاین را فعال کنید یا از درگاه‌های واسط در سایت استفاده کنید.

ابزاری که هر آنچه برای طراحی و توسعه طراحی سایت فروشگاهی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی لازم دارید را در یک بسته به شما ارائه می‌دهد. سرویس پرتال چگونه کار می کند؟ پرتال سامانه ای برای ساخت وب‌سایت، فروشگاه اینترنتی و وبلاگ است، پس از ثبت نام در پرتال شما محیطی برای مدیریت وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود خواهید داشت و در هر زمان و هر کجا با استفاده از اینترنت امکان استفاده، مشاهده و ایجاد تغییرات در وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی برای شما فراهم خواهد بود.

قدرت در عین سادگی ساخت سایت با پرتال واقعاً ساده است. اما در کنار سادگی، امکانات کاملی هم برای رشد و توسعه در اختیار شما خواهد بود. دامنه اختصاصی دوست دارید آدرس وب‌سایت شما چه باشد؟ شما می‌توانید خیلی سریع دامنه مورد نظرتان را ادامه مطلب ثبت کنید یا دامنه‌ قبلی خود را به سایت متصل نمایید.

استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بازار هدف خود را که شامل مشتریان یک محله و شهر خاصی هستند را توسعه داده و در سطح کلان کشوری آنها را جذب کنید.

تمامی کسب و کارها، فروش آنلاین خود را شروع خواهند کرد. حال برخی زودتر اقدام می‌کنند و برخی دیرتر. سفارش طراحی وب سایت می‌تواند زودتر از رقبا، برند شما را در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

لازم به بیشتر بخوانید ذکر است که ویدیوهای آموزشی کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و به قیمت ساخت سایت فروشگاهی اضافه نخواهد شد.

ما نمی‌گوییم که بهترین هستیم، بلکه با عملکرد و نتایج، آن را به اثبات می‌رسانیم.

●    قابلیت بیشتر بخوانید جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول

مدیریت و پشتیبانی قوی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

Report this wiki page