طراحی آنلاین سایت

Wiki Article

امروزه وب سایت های فروشگاه اینترنتی زیاده در ایران و سایر کشور های جهان فعالیت می کنند، در بخش زیر چند نمونه از معتبر ترین وب سایت های فروشگاه آنلاین را به شما معرفی می کنیم :

ما به شما کمک می کنیم تا کسب‌وکار خود را آنلاین کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید!

از طریق این سرویس میتوانید یک یا چند مسابقه پیامکی راه اندازی کرده ، برای هر مسابقه چندین سوال در نظر بگیرید.

شما می توانید با بارگذاری فایل اکسل، فایل تکست، کپی لیست شماره و ثبت مشخصات به صورت تکی، مشترکین خود را به دفترچه تلفن اضافه کنید.

خوشبختانه با توجه به اینکه مردم دیگر برای خرید هر کالایی به بازار نمیروند و حجم ترافیک نیز روز به روز کاهش میباید و از طرفی آلودگی هوا نیز کاهش میباید.

مهم نیست از بین انواع سایت به کدام یک نیاز دارید، مهم این است که طراحی آن را به یک مجموعه متخصص و حرفه ای بسپارید.

جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.

به دلیل هزینه‌های بالای طراحی و کدنویسی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی اکثر وب‌سایت‌ها با وردپرس راه‌اندازی شده‌اند و وردپرس به دلیل داشتن تعداد زیاد قالب‌های آماده دارای اعتبار خاصی نزد کسب و کارها میباشد و اکثر پلاگین‌های وردپرس نیز به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و این مورد باعث شده است که اکثر شرکت‌های طراحی سایت نیز فروشگاه‌های اینترنتی اختصاصی را نیز با وردپرس پیاده سازی نمایند.

بنابراین در این سایت‌ها باید پنل کاربری پیشرفته‌تری با تجربه کاربری خوب طراحی شود تا لذت خرید لینک منبع از سایتتان چند برابر باشد. از موارد دیگر می‌توان به حوزه‌های فروشگاهی مواد غذایی اشاره کرد. براساس نورومارکتینگ، ما باید توانایی تحریک حواس چندگانه انسان مثل لامسه، بویایی، بینایی و شنیداری را داشته باشیم. در طراحی سایت‌های مواد غذایی، تحریک حس بویایی و بینایی بسیار مهم است. بنابراین تصاویر و طرح‌بندی صفحه محصولات باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب سریعا حس گشنگی و ولعِ تجربه طعم محصول شما را داشته باشد. به این نکته توجه کنید که سایت‌های فروشگاهی شبیه هم نیستند و برحسب نیاز، آیتم‌هایی به امکانات عمومی آنها اضافه و کم می‌شود. تیم مدیریت پروژه پیام آوا پردازش پس از بررسی هویت برند شما، پیشنهاداتی را برای طراحی منحصربه‌فرد سایتتان پیشنهاد می‌دهد.

با استفاده از ملی پیامک، شما به میزان دلخواه خود پیامک خریداری و بر اساس هدف خود اقدام به ارسال می کنید.

بعد شاهد خواهید بود که با رسیدن به نتایج اولیه گوگل درآمد فوق العاده ای برای شما رقم خواهد خورد.

سرویس تراکنش های مالی به شما کمک می کند تا در جریان ریز جزئیات شارژ آنلاین و آفلاین، خرید خط، پیامک های ارسالی و هزینه آن و.... باشید.

هزینه طراحی سایت شخصی نسبت به سایر سایت ها کمتر است اما از نظر امکانات چندان تفاوتی با دیگر وب سایت ها ندارند.

آیا سایت‌های فروشگاهی نیاز به سئو دارند؟ بله. هر محصولی که در سایتتان قرار داده می‌شود، نیاز به سئو دارد.

Report this wiki page