قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

سیم مفتول گالوانیزه با توجه به روش تولید آن به دو دسته‌ی مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد نیز تقسیم‌بندی می‌شود:

سلام دوست عزیز برای ارتباط با کارشناسان مرکزآهن لطفا شماره تماس و پیام خود را وارد و ارسال کنید.

اشتراک گذاری در twitter اشتراک گذاری در telegram اشتراک گذاری در whatsapp اشتراک گذاری در facebook اشتراک گذاری در linkedin محصولات مرتبط

این نوع مفتول ها اکسید نمیشوند، زنگ نمی زنند و با نم و رطوبت مقاوم هستند به همین دلیل برای آب و هوای گرم و مرطوب بسیار مناسب هستند.

رنگ این مفتول سفید است، به همین دلیل گاهی به آن مفتول سفید نیز گفته میشود.

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۱۳۴۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید و در سال ۱۳۷۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال ۹۷ شروع فعالیت خود را با نام تجاری فولکا آغاز نمود

مفتول های گالوانیزه طول عمر بالایی دارند و میتوانند وزن اجسام سنگین را تحمل کنند.

دو نوع سیم اسکوپ مصرفی شامل سیم گالوانیزه گرم چینی و سیم گرم ایرانی است.

تعیین قیمت روز مفتول به یکسری عوامل بستگی دارد. کیفیت تولید این مفتول و کیفیت عملیات گالوانیزه نیز بر میزان کیفیت و قیمت آن تاثیر گذاراست .

یکی دیگر از سوالاتی که برای خریداران پیش می‌آید خرید به صورت کیلویی یا شاخه‌ای است. پاسخ این سوال به میزان تیرآهن موردنیاز شما بستگی دارد. معمولا خرید این محصول به صورت کیلویی به صرفه‌تر بوده اما تیرآهن کیلویی را فقط می‌توان از کارخانه خریداری کرد و تولیدکننده‌ها نیز محصول را کمتر از دو بندیل نمی‌فروشند.

با دانستن چگالی ورق مورد نظر اینجا و با استفاده از فرمول زیر به راحتی می توان ورق انواع ورق فولادی را محاسبه نمود

در گالوانیزه کردن به روش گرم، فولادی که عاری از هر گونه زنگ زدگی است در حمام مذاب فلز روی غوطه ور می شود و در اثر واکنش بین روی و فلز، لایه ای از فلز روی، فولاد را می پوشاند.

این مسئله باعث استحکام بالای آن در برابر آب‌و‌هوای مختلف و نامساعد خواهد گردید.

آدرس کارخانه : اصفهان، سه راه آتشگاه، خیابان امیرکبیر، کوچه ۸۴(شهید کرمی)، پشت انبار شیشه کرمی

Report this wiki page