خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

به دلیل ساختاری که روی دارد، پوششی که این ماده روی مفتول می سازد، به فولاد در برابر زنگ زدگی کمک می کند. گالوانیزه کردن گام بسیار مهمی در پیشرفت حوزه صنایع مفتولی بود، چراکه اغلب صنایع مفتولی مانند فنس باغی در فضای باز به عنوان حصاری برای زمین یا ویلا مورد استفاده قرار می گیرند و در هوای سرد و مرطوب نباید دچار تخریب شوند.

مفتول گالوانیزه کم کربن، انعطاف پذیری و چکش خواری بالایی دارد.

مفتول گالوانیزه در ابعاد مختلف بریده می شود و یا اینکه اگر شما بخواهید، می توانید سفارشی آن را ایجاد کنید تا بر اساس ابعاد مورد نیاز خود، سیم فولادی گالوانیزه را دریافت کنید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آهنیتو می باشد.

این موضوع باعث شده تا روش‌های مختلف گالوانیزه در اینجا معرفی شود و انتخاب نوع مفتول به نوع استفاده‌ای که از مفتول می‌شود، بستگی دارد.

میزان مقاومت فلزی که بر اثر فرایند گالوانیزه سرد پوشش دهی شده است، نسبت به گالوانیزه گرم کمتر است؛ اما قیمت کمتر باعث می شود استفاده از این مفتول همچنان پر رونق باشد.

همانطور که می دانید، سیم گالوانیزه بسیار مقاوم است و می تواند از ورود افراد و یا حیوانات در اطراف خانه شما، جلوگیری کند.

این مفتول پر مصرف ترین سیم مفتول سرد است. ضخامت آن ۱.۲ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵ کیلوگرم وزن دارند.

این نوع مفتول ممکن این سایت است با استفاده از روش‌های مختلفی روکش کاری شود و همچنین در داخل و یا خارج از کشور تولید شود، این موضوعات می‌تواند بر روی کیفیت و کارایی مفتول گالوانیزه تاثیر گذار باشد.

بطور کلی از منظر نرم یا سخت بودن و نوع گالوانیزاسیون مفتول می توان انواع مفتول گالوانیزه را نام برد.

در جدول‌های قیمتی آهن آنلاین نیز قیمت محصولات به ازای هر کیلوگرم درج شده است.

سیم گالوانیزه کاربرد های فراوانی دارد که دلیل آن فواید آن است که شامل:

روش‌های گالوانیزه کردن مفتول‌ها متفاوت بوده و هر کدام از روش‌ها دارای مزایا و معایبی می‌باشد.

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

Report this wiki page