سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی

Wiki Article

سایت فروشگاهی توما ویر؛ یکی از بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

این نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس فروشنده لوازم خانگی از برند های مختلف می باشد، قالب استفاده شده در این سایت قالب فلت سام است.

در صفحه تنظیمات، در قسمت داشبورد شما می توانید اطلاعاتی را به صورت صحیح درباره فروش، درآمد، حمل و نقل و غیره مشاهده نمایید.

این روزها وب سایت های فروشگاهی ناجی کسب و کارها بودند و به دلیل استقبال مردم از این سبک خرید، وب سایت فروشگاهی طرافداران بسیاری پیدا کردند. چون بالاخره حتی مغازه های کوچک هم متوجه این روش جذاب فروش محصولات و خدماتشان شدند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در چند سال گذشته یک موضوع فانتیزی به حساب می آمد. اما از زمانی که به دلیل ویروس کرونا مردم تصمیم به خارج نشدن از مازل خود گرفتند، فروشگاه آنلاین تبدیل به گل سرسبد راه های درآمدزایی شد.

صفحه با این پیام شروع می شود که میلیون‌ها خریدار در این فروشگاه آنلاین منتظر دیدن محصولات شما هستند.

امکانات نسبتا خوبی برای سایت‌های ایرانی فراهم کند. به طور مثال دارای فونت‌های اختصاصی ایرانی باشد و مشکلات ترجمه و ادبی نداشته باشید و…

برخلاف تصور خیلی‌ها، طراحی سایت فقط بالا آوردن و راه‌اندازی یک سری صفحات اینترنتی نیست. تصور کنید قرار است کسب و کارتان را به صورت کامل در فضای اینترنت به همگان نشان دهید. برای رسیدن به این هدف موارد زیادی چون طراحی زیبا و حرفه‌ای سایت، سرعت خوب و بالا، تجربه کاربری، طراحی استاندارد، کدنویسی اصولی و بسیاری از موارد دیگر باید اصولی و دقیق در نظر گرفته شده و پیاده‌سازی شود. به همین دلیل است که با انواع تعرفه سایت مواجه می‌شوید. یک کسب و کار فیزیکی را در نظر بگیرید. مجموعه‌ای از موارد مهم نظیر محل کار اصولی و حرفه‌ای، ارائه بهترین خدمات و محصولات، داشتن تیمی از متخصصان و افراد زبده، ارزش‌های پیشنهادی مختلف برای مخاطبان و ارائه بهترین تجربه برای خریداران باعث می‌شود اعتبار شما بیش از پیش نزد مشتریان افزایش پیدا کند.

این کارت ها که با ظاهر گرافیکی و رنگ بندی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت درست شده‌اند به خریداران اجازه میدهد علاوه بر خرید حضوری ،در فروشگاه آنلاین هم از همین کارت برای پرداخت خریدش استفاده کند.

البته شاید شما نیاز به یک سایت ساده داشته باشید که بیشتر مبتنی بر محتوای متنی باشد تا تصویر! تشخیص این موضوع با طراح سایت است. او در تصمیمات تخصصی به شما کمک می‌کند.

پیش از اقدام به سفارش طراحی سایت و جستجو برای قیمت طراحی سایت، باید ابتدا نوع سایتی را که می‌خواهید سفارش بدهید، انتخاب کنید. سایت‌ها در سه دسته‌بندی کلی استاتیک، داینامیک و نیمه‌ داینامیک طراحی می‌شوند.  کدهایی که برای طراحی هر نوع سایت استفاده می‌شود، با دیگری متفاوت است و زمان و هزینه متفاوتی دارد. ادامه مطلب برای مثال، سایت‌های استاتیک به حجم کمتری از کدنویسی نیاز دارند و مزایایی دارند که ممکن است شما را ترغیب به سفارش این نوع سایت‌ها بکند. در مقابل، سایت‌های داینامیک امکانات بیشتری در اختیار شما می‌گذارند و تعریف طراحی سایت داینامیک نسبت به سایت‌های استاتیک بالاتر است.

فروشگاه اینترنتی اتسی به عنوان برندی جهانی از کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، صفحه ای را به ترغیب مردم به "فروش محصولات شما در فروشگاه ما" اختصاص داده است :

با کلیک بر روی “تنظیمات فروشگاه” شما وارد صفحه زیر خواهید شد.

در ادامه این مطلب می‌توانید فهرستی از خدمات و سفارشی‌سازی‌های طراحی سایت را مشاهده کنید:

پس از مدتی بسیاری از برنامه نویسان شروع به کار شدند و سیستم‌های زیادی را برنامه‌نویسی کردند و آن را به مردم معرفی کردند، مدتی گذشت تا این که برخی از این برنامه نویسان به این فکر افتادند که ” چرا ما این سیستم‌های فوق العاده را بفروشیم؟ چرا آن را رایگان ارائه نکنیم؟ “

Report this wiki page