مفتول گالوانیزه

Wiki Article

-سیم نمره ۱۲:ضخامت آن ۲/۵ میلیمتر است.بسته های آن ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی می باشند. انواع آن شامل:سرد چینی- گرم چینی وگرم ایرانی می باشند.

در واقع این موضوع که فولاد ضد زنگ ، زنگ نمی ‌زند یک تصور نادرستی است. یکی از بهترین و ساده ترین راه های تشخیص میلگرد استیل بگیر از سیم استیل نگیر همراه داشتن یک آهنربا است که از وجود هرگونه اشتباه در فروش مفتول استیل جلوگیری به عمل می آورد .

در مرحله آخر مفتول را وارد کوره مذاب روی کرده و بر سطح آن مقدار اضافی که عبور می کند را برداشت می کنند.

صنایع مفتولی توری کالا

مفتول های گالوانیزه با وجود اینکه کمی گران می باشند اما با در نظر گرفتن هزینه های احتمالی در صورت استفاده نکردن از این محصول و همینطور و در نظر گرفتن قابلیت های ذکر شده در نهایت استفاده از این محصول باعث می شود که علاوه بر افزایش کیفیت و کارایی هزینه های کلی ساخت یک سازه در کوتاه مدت و بلند مدت به شکل قابل توجهی کاهش یابد .

آهن آنلاين چه خدماتی روی ورق‌های سرد برای مشتريان انجام می دهد؟

از طرفی دیگر در هر نقطه از کشور به راحتی می‌توان این محصول را تهیه کرد. بدین‌ترتیب استفاده از مفتول گالوانیزه می‌تواند مزیت‌های فراوانی را به همراه داشته باشد.

بدین ترتیب تنوع در ابعاد نیز می‌تواند از دیگر قابلیت‌های مفتول گالوانیزه باشد.

از آهن گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری ، کانال کولر ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد، استفاده می‌شود.

برای محاسبه قیمت ورق گالوانیزه به ضخامت، ابعاد، وزن و حالت این محصول توجه می‌شود.

این نوع سیم در واقع همان اینجا مفتول سیاه است که تحت حرارت زیاد کربن آن به حداقل میزان ممکن رسیده و در نتیجه نرم و انعطاف پذیر شده است.

سیم گالوانیزه گرم به تعمیر کمتری نیاز خواهد داشت و در عین حال نگهداری از آنها بسیار راحت و ساده است.

شناخت مشخصات فنی مفتول گالوانیزه می‌تواند کمک کند تا افراد مختلف بتوانند در هنگام نیاز خرید دقیق‌تری را انجام بدهند.

در نهایت از تمام این محصولات جهت حصارکشی باغات و کشاورزی و هم‌چنین در صنعت ساختمان، قالب‌بندی و بسته‌بندی و صدها مورد دیگر استفاده می‌شود.

Report this wiki page