مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه با کربن بالا دارای قدرت زیادی است که می تواند اجسام سنگین را بدون آسیب دیدگی بارگیری کند ضمن اینکه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و عمر طولانی دارد .

یکی از اساسی ترین کاربرد های مفتول گالوانیزه یا سیم سفید، امنیت یا محافظت از مکان است. مقاومت بالا در برابر رطوبت، کشیدگی و پاره شدن سبب شده است که مفتول گالوانیزه ماده خام تولید بسیاری از صنایع مفتولی مانند توری حصاری یا فنس باشد.

سیم مفتول ، مفتول سیاه ، سیم آرماتوربندی یا مفتول آنیل شده از اسامی این محصول است که در صنعت و ساختمان سازی کاربرد ویژه ای دارد ، این مفتول به واسطه این که در ساخت بسیاری از مصالح فلزی دیگر به کار می رود و به عنوان ماده اولیه آنها محسوب می شود با نام مفتول مادر نیز شناخته می شود.

همچنین کارشناسان آهنیتو در مرکز شادآباد نیز منتظر همصحبتی و ارائه مشاوره رایگان در مورد خرید انواع مفتول و توری به شما عزیزان هستند.

با توجه به موارد گفته‌شده می‌توان نتیجه‌گیری کرد علاوه بر نوسانات بازار خرید و فروش آهن‌آلات و نرخ ارز و دلار عوامل دیگری مانند نحوه تولید، اندازه و ضخامت، نوع و .

سیم فولادی گالوانیزه به گونه ای است که از ورود حیوانات و سارقین منبع به محل شما جلوگیری می کند و در واقع با این کار امنیت شما را تضمین می کند.

ازآنجایی‌که ورق های گالوانیزه، در برابر خوردگی، مقاومت بسیار بالایی دارند؛ کاربرد زیادی در صنایع دارند؛ اما ابعاد مختلف این محصول در بازار به‌راحتی در دسترس نیست و معمولا باید آن را سفارش داد.

می توانید برای درک بهتر مطلب، مقاله تفاوت گالوانیزه گرم با گالوانیزه سرد را در سایت مطالعه بفرمایید.

این نوع مفتول ممکن است با استفاده از روش‌های مختلفی روکش کاری شود و همچنین در داخل و یا خارج از کشور تولید شود، این موضوعات می‌تواند بر روی کیفیت و کارایی مفتول گالوانیزه تاثیر گذار باشد.

استحکام کششی مفتول گالوانیزه از دیگر مشخصاتی به شمار می‌رود که دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

این مفتول نرم و انعطاف پذیر است و قدرت پیچش خوبی دارد که از شکستن آن جلوگیری می­کند. در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است.

بدین ترتیب تنوع در ابعاد نیز می‌تواند از دیگر قابلیت‌های مفتول گالوانیزه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آهن سازان آرکا (فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف) می باشد.

Report this wiki page