طراحی سایت پیشرفته

Wiki Article

خب بعد از همه این کار ها به خودتان جایزه بدهید و آدرس وب‌سایتتان را در مرورگر وارد کنید؛ تعجب نکنید همان طور که مشاهده می‌کنید شما بدون یک خط کد و ساعت‌ها و ماه‌ها برنامه‌نویسی صاحب یک وب‌سایت فوق‌العاده جذاب و مخاطب‌پسند شده‌اید!

در ادامه بیایید کمی با صفحه ساز المنتور آشنا شویم (هیچ نیازی به دوره های چند میلیونی هم نیست رفقا )

از شهرت و اعتبار سایت ir برای کسب اعتماد مشتری برخوردار است

باید محیط زیر سرورها به صورت شناور باشند که در صورت رویدادهای طبیعی مانند زلزله، آسیبی به سرورها وارد نشود.

..شما می دهد. شما با دیدن سایت های معروف وردپرسی و ویژگی آنها می توانید با توجه به نیاز فروشگاه خود سایت متناسب را طراحی کنید

امکانات نسبتا خوبی برای سایت‌های ایرانی فراهم کند. به طور مثال دارای فونت‌های اختصاصی ایرانی باشد و مشکلات ترجمه و ادبی نداشته باشید و…

سپس لیست قیمت ها را آورده و سه پکیج استاندارد، پلاس و پرمیوم را پیشنهاد داده است.

شاتل یکی از بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس و یک شرکت فناوری اطلاعات که در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در ایران فعال است.

در پایین این صفحه قسمتی وجود دارد که شما می تواند عکس مجوز کسب و کار، لوگوی شرکت خود و بنر صفحه سایت خود را وارد نمایید.

پیش از اقدام به سفارش طراحی سایت و جستجو برای قیمت طراحی سایت، باید ابتدا نوع سایتی را که می‌خواهید سفارش بدهید، انتخاب کنید. سایت‌ها در سه دسته‌بندی کلی استاتیک، داینامیک و نیمه‌ داینامیک طراحی می‌شوند.  کدهایی که برای طراحی هر نوع سایت استفاده می‌شود، با دیگری متفاوت است و زمان و هزینه متفاوتی دارد. برای مثال، سایت‌های استاتیک به حجم کمتری از کدنویسی نیاز دارند و مزایایی دارند که ممکن است شما را ترغیب به سفارش این نوع سایت‌ها بکند. در مقابل، سایت‌های داینامیک امکانات بیشتری در اختیار شما می‌گذارند و تعریف طراحی سایت داینامیک نسبت به سایت‌های استاتیک بالاتر است.

در قسمت های رسانه های اجتماعی نیز می توانید لینک های شبکه های اجتماعی را کسب و کار خود را قرار دهید.

این نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس یک فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی است که قالب آن فرنام است و قالب ایران کالا است. قالب های ایران کالا به دلیل سیستم چندفروشندگی اینجا کلیک کنید و سازگاری با صفحه ساز المنتور و دموهای جذاب امکانات ویژه ای به فرروشگاه شما می دهد.

مدرن ترین متدهای طراحی وب در قالب هزاران محصول آماده طراحی سایت هم اکنون در دسترس شماست. تمامی حقوق برای سایت راست‌چین محفوظ است تماس با ما شرایط خرید کپی شد

اما این فرآیند مشکلات زیادی در پی داشت. اگر بخواهیم چند نمونه از این مشکلات را بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

Report this wiki page