قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

- تیرآهن وارداتی بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۰۹:۱۲ خروجی اکسل

سیم مفتول گالوانیزه به دو روش گرم و سرد تولید می‌شود که باید در هنگام خرید و بسته به نوع کاربرد آن این دو نحوه فرایند تولید مورد توجه قرار گیرد.

مثلا ممکن است وزن کلافها از پنجاه کیلوگرم تا نیم تُن تغییر کند. وزن مفتول‌ ها با توجه به قطر آنها متفاوت است. معمولا قطر مفتول‌ ها از یک میلیمتر تا چهار میلیمتر متغیر است.

این محصول، به طور وسیع در ساختمان‌سازی (بخصوص برای آرماتوربندی)، بسته بندی، قالب‌بندی و دیگر زمینه‌های صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اطلاع از قیمت روز تیرآهن مهم‌ترین فاکتور برای خریداران این محصول است.

نکته ایی که در مفتول گالوانیزه باید به آن توجه بسیار داشت، میزان مقاومت و دوام بالای آن است.

در رابطه با بسته بندی نیز باید بگوییم که مفتول های سیاه را مانند سیم خاردار خطی به صورت کلافی بسته بندی می کنند.

سیم مفتول گالوانیزه گرم طی فرآیندی طولانی تولید می‌شود، در حین انجام این فرآیند مفتول سیاه و خام اولیه به یک محصول مرغوب و ضد‌خوردگی تبدیل می‌شود که نیاز شما را برطرف می‌کند.

با توجه به مطالبی که در خصوص انواع مفتول گالوانیزه و روش تولید آن گفته شد، اکنون شما می توانید با آگاهی کامل در این زمینه، و با مشاهده‌ی لیست قیمت مفتول گالوانیزه در سایت شهر مفتول، این محصول را خریداری نمایید.

شرکت آژند سیم آریا با مدیریت مهدی ژیانی فیض آبادی با بیست سال سابقه در تولید مفتول صنعتی شامل مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه تلاش کرده است.

بسیاری از کشاورزان و صاحبان املاک و باغ ها یا زمین ها از این محصول برای املاک و زمین های خود استفاده می کنند.

همانطور که همه ی ما میدانیم قیمت های امروز و دیروز با یکدیگر متفاوت هستند، در بازار آهن آلات و محصولاتی که از فولاد ساخته میشوند قیمت ها به صورت لحظه ای تغییر می کند بنابراین ما نمیتوانیم قیمت محصولاتی مثل مفتول گالوانیزه را درج کنیم و تنها به نوشتن عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها اکتفا میکنیم.

مفتول گالوانیزه چینی به نسبت نوع ایرانی آن در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت استقامت کم‌تری دارد و زودتر دچار اکسید شدن می‌شود. از طرفی برتری‌هایی نسبت به نوع ایرانی دارد مانند نداشتن تلرانس و تغییر قطر در نقاط مختلف کلاف مفتول می‌باشد.

محل خرید نیز یکی دیگر از مشخصه‌هایی است که می‌تواند تفاوت در قیمت مفتول گالوانیزه گرم ایجاد کند. اگر به دنبال خرید سیم مفتول گالوانیزه با کیفیت با قیمت مناسب هستید، قبل از خرید در مورد تولیدی های تحقیق بیشتری کنید. یکی از سایت منبع بهترین مکان‌ها برای خرید مفتول گالوانیزه گرم، فروشگاه اینترنتی سیم‌گستر است.

Report this wiki page