طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

Wiki Article

این سایت برای افرادی مناسب است که علاوه بر نداشتن تخصص و محدودیت مالی اولین تجربه را در مدیریت سایت دارند و به تجربه ای حرفه ای نیز نمی اندیشند.

بله، با انتخاب نحوه ارسال کالا توسط کاربر، هزینه ارسال نیز در هزینه نهایی محاسبه خواهد شد.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

اگر به برنامه نویسی مسلط نیستید یا زبان انگلیسی را خوب نمی دانید، اصلا نگران نباشید، ووکامرس توسط تیم ووکامرس فارسی کاملا فارسی سازی و بومی سازی شده برای ایرانیان است و برای کار با آن اصلا نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت.

یکی از حیاتی‌ترین مواردی که باید در طراحی یک وب سایت فروشگاهی در نظر گرفت، امکانات و ویژگی‌هایی آن است. سایت فروش آنلاین می‌تواند تنها برای فروش یک محصول خاص در نظر گرفته شود یا اینکه طیف وسیعی از محصولات در آن به فروش برسند.

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت کاملا فارسی و راستچین

طراحی سایت اختصاصی برای افرادی مناسب است که میخواهند یک ایده پیچیده و جدید را از پایه اجرا کنند و در این صورت سایت های آماده جوابگوی آن نیست.

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

مشاوره اختصاصی ویکی دمی برای شما شما بهتر از ما می‌دانید که امروزه اکثر مردم وقتی به یک ماده‌ی غذایی یا یک کالای ضروری در منزل نیاز دارند، اولین کاری که می‌کنند این است که آن را در سایت‌های فروش آنلاین جستجو می‌کنند.

این خدمت تا چندماه به صورت رایگان است و بعد براساس مقدار هزینه طراحی سایت، درصدی به صورت سالیانه دریافت می گردد. خدمات طراحی سایت دیگر

در صفحه بعدی شما باید اطلاعات فردی خود را درج کرده برای پرداخت آنلاین روی “ثبت سفارش” کلیک نمایید.

امکان فروش هر نوع محصولی در ووکامرس برای شما فراهم شده است و شما می توانید هر نوع محصولی را که می خواهید، اعم از محصولات دانلودی و محصولات فیزیکی و … را به فروش برسانید.

هر چقدر این بخش پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در منبع نظر خواهد گرفت.

برای افزودن محصول و گسترش دسته‌بندی محصولات برای سایت فروشگاهی شما محدودیتی وجود نخواهد داشت.

Report this wiki page