خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم لطفاً برای شروع گفتگو جدید ، ابتدا قوانین ما را بپذیرید

یکی از اساسی ترین کاربرد های مفتول گالوانیزه یا سیم سفید، امنیت یا محافظت از مکان است. مقاومت بالا در برابر رطوبت، کشیدگی و پاره شدن سبب شده است که مفتول گالوانیزه ماده خام تولید بسیاری از صنایع مفتولی مانند توری حصاری یا فنس باشد.

کسانی که در بازار آهن به نسبت قدیمی کار قدیمی تر هستند ، مفتول سیاه را با نام سیم مفتول ، مفتول میشناسند که همان خصوصیات را دارد.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آهنیتو می باشد.

مفتول گالوانیزه چیست؟ انواع مفتول گالوانیزه و کاربرد آن

اصفهان آهن از سه طریق امکان خرید سیم مفتول گالوانیزه را برای شما فراهم نموده است:

انواع سیم مفتول گالوانیزه برای صنعت جواهر سازی استفاده می شود.

طی این واکنش ها ، چندین لایه متشکل از ترکیب آهن و روی تشکیل می گردد و پس از خارج کردن آن در اثر واکنش لایه ی روی با اکسیژن و کربن یک پوشش آلیاژی محافظ در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سایش را ایجاد می کند. این فرآیند ذاتا ساده است و سادگی آن ، موجب برتری این روش گالوانیزه کردن نسبت به سایر روش های حفاظت از خوردگی می شود.

بدین ترتیب یکی از کلیک کنید اصلی ترین مراحل در تولید این سیم، عملیات روکش کاری یا گالوانیزاسیون می باشد.

ولید مفتول گالوانیزه به دو روش گالوانیزه گرم و سرد تولید می شود.

 پرداخت شود، باز هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. زیرا مفتول فولادی ساده پس از گذشت مدت زمانی کوتاه با زنگ زدگی مواجه شده و نیاز به تعویض دارد.

مفتول گالوانیزه می‌تواند برای آرماتوربندی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا معمولاً هم نرم بوده و هم در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم می‌باشد.

سیم مفتول در تمامی این موارد به صورت مستقیم به کار رفته و ایفای نقش میکند اما علاوه بر این ها ، در بسیاری از زمینه ها نیز نقش غیرمستقیم داشته و به کار می رود برای مثال از سیم مفتول در صنعت کشاورزی ، صنعت خودرو سازی و نجاری و ... استفاده می شود.

در این ویدیو چگونگی گالوانیزاسیون مفتول گالوانیزه به روش سرد (الکترولیتی) را مشاهده می کنید.

Report this wiki page