قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

با توجه به نوع کار و توانایی و قدرتی که لازم دارد، قطر و اندازه ی مفتول نیز متغیر می باشد.

آنها دارای رنگ و اندازه‎های بسیار متنوعی هستند، قیمت و وزن مناسبی داشته و استفاده از آنها بسیار راحت است.

معمولا مراکزی که اقدام به فروش مفتول گالوانیزه می کنند می بایست از میزان ضخامت مفتول و همچنین نوع سرد و گرم این مفتول اطلاعات کاملی را داشته باشد تا بتواند در ارائه دادن قیمت نمونه های مختلف مشتریان خود را متقاعد نماید.

مراحل خرید از آهن شهر پاسارگاد تماس با ما و مشاوره خرید صدور فاکتور و پرداخت ارسال و تحویل بار

مفتول گالوانیزه را با عنوان مفتول سفید نیز به بازار عرضه می‌کنند. این روش ساده بوده و در عین حال، پوشش محافظتی خوبی بر روی فولاد و آهن بوجود خواهد آورد.

سپس باید مفتول را چربی زدایی کنیم تا چربی ها و رسوبات از سطح مفتول از بین برود اما کلیک کنید مقداری ناخاصی درآن بصورت زنگ زدگی عمیق ، سولفات ها ، کلریدها در سطح آن باقی می ماند که اگر از بین نروند هنگامی که از وان مس عبور کنند به شکل لکه های سیاه ظاهرمی شوند که این گونه مواد درروند آبکاری اختلال ایجاد می کند .

انواع مفتول گالوانیزه مفتول گالوانیزه در انواع چینی و ایرانی در بازار به فروش می‌رسد:

این نوع سیم به دلیل موفقیتی که در طول تولید خود دارد، نزد مصرف کنندگان بسیار محبوب است. و از کاربرد های بسیاری برخوردار می باشد.

-سیم نمره ۲۵ : ضخامت آن حدود ۰/۵ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵ کیلوگرم وزن دارند.

ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده قابل عرضه در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس است.

این نوع سیم در واقع همان مفتول سیاه است که تحت حرارت زیاد کربن آن به حداقل میزان ممکن رسیده و در نتیجه نرم و انعطاف پذیر شده است.

مزایده ضایعات ورق گالوانیزه، ضایعات ورق فولادی، ضایعات فلزی دستگاه پانچ و...

این موضوع باعث شده تا میزان مصرف این محصول از مفتول آرماتوربندی یا مفتول سیاه بسیار بیشتر شود.

روش تولید: همان‌طور که پیش‌تر گفته شد به دو صورت گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد تولید می‌گردد که در ایران نوع گرم آن موجود است.

Report this wiki page