خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول به معنای رشته سیم باریک فلزی و تاب داده شده می باشد اما در صنعت به سیم خشک که از میلگرد کشیده شده است ، گفته می شود .

اتصالات گالوانیزه زانو گالوانیزه سه راهی مساوی گالوانیزه سه راهی تبدیل گالوانیزه تبدیل گالوانیزه مهره ماسوره گالوانیزه بوشن گالوانیزه مغزی گالوانیزه چپقی گالوانیزه روپیچ تو پیچ گالوانیزه درپوش گالوانیزه اتصالات استنلس استیل

مجموعه آهن ۱۱۸ از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید مفتول کششی ، رابیتس و توری حصاری آغاز نمود و پس از آن در راستای کمک به چرخه اقتصاد و ارائه خدمات رسانی به هموطنان و بنا به درخواست پیمانکاران و… درسال ۱۳۸۶ وارد عرصه بازار آهن آلات ساختمانی شده و در ادامه نیز بر اساس درخواست و نیاز مشتریان از جمله ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی اقلام خود را تنوع و افزایش داده و در حال حاضر قادر به تامین کلیه اقلام فلزی ساختمانی و صنعتی می باشد.

مراحل خرید از آهن شهر پاسارگاد تماس با ما و مشاوره خرید صدور فاکتور و پرداخت ارسال و تحویل بار

قیمت ورق گالوانیزه مانند قیمت انواع ورق در بازار آهن، به صورت روزانه نوسان می‌کند. به منظور مشاهده نوسانات قیمت می‌توانید روی آیکون مرتبط در جدول کلیک کنید.

فنس و یا توری‎هایی ساخته شده از این مفتول، دارای کاربردهای زیر هستند:

اما معمولاً دوام روکش آن‌ها بسیار کم می‌باشد. زیرا روکش ایجاد شده از “روی” در روش گالوانیزه سرد، بسیار نازک و سطحی می‌باشد.

از انواع قوطی پروفیل می‌توان بهقوطی ستونی،  قوطی مبلی، قوطی گالوانیزه، قوطی آلومینیومی و قوطی کامپوزیت اشاره کرد. هر کدام از این قوطی‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و با توجه به این ویژگی‌ها کارایی مشخصی برای آن‌ها تعریف شده است.

آنها معمولا به صورت کلاف و یا شاخه به بازار عرضه می‎شوند.

لوله و اتصالات درزدار لوله درزدار لوله سیاه درزدار تست آب

مهمترین فاکتور در تعیین قیمت مفتول گالوانیزه، نوع گالوانیزه و ضخامت فلز روی است که بر روی محصول قرار گرفته است. همانطور که اشاره شد، در تکنیک گالوانیزه گرم، کیفیت بیشتری در محصول دیده می‏شود، به همین دلیل قیمت بالاتری دارد.

بدین‌ترتیب با شناخت کامل انواع مفتول گالوانیزه، در شرایط مختلف می‌توان انتخاب بسیار دقیق‌تری انجام داد.

منبع امروزه به دلیل کاربرد فراوان مفتول گالوانیزه در صنایع مختلف و محبوبیت زیاد آن در بین مصرف کنندگان خرید این محصول در بازار بسیار پر رونق شده است.

مفتول ها انواع مختلفی دارند که در صنایع و موارد مختلفی استفاده می شود که این موارد شامل انواع تور های حصاری که برای محافظت از انواع زمین ها مانند کشاورزی و همچنین برای جدا کردن زمین ها هم کاربرد دارند.

Report this wiki page