سفارش طراحی سایت وردپرس

Wiki Article

برای اینکه بتونیم صفحه اصلی یک سایت وردپرسی رو تغییر بدیم باید از قسمت مدیریت به بخش تنظیمات بریم و بعد گزینه خواندن را انتخاب کنیم.

من برای این که سریعتر بتونیم سایت شما رو بیاریم بالا خیلی روی این گزینه ها نمی مونم و توضیح زیادی نمیدم. اما اگر هر جایی از کار سوالی داشتید یا توضیح بیشتری لازم داشتید حتما تو قسمت نظرات همین نوشته از من بپرسید یا از قسمت پشتیبانی وب مستر ها مستقیماً با من در ارتباط باشید.

این آموزش پروژه محور و مرحله به مرحله طراحی سایت با وردپرس هست.

حال می‌خواهیم کمی درباره مزیت‌های وب سایت فروشگاهی با شما صحبت کنیم.

برگه صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و وبلاگ رو احتمالاً باید ساخته باشید. بعد از اینکه تیکشون رو زدید دکمه افزودن به فهرست رو بزنید که به فهرست اضافه بشن.

با چنین نسبت بالایی، احتمالاً بسیاری از مشاغل دیگر را که از طراحی وب سایت ورد پرس مشابه شما استفاده می کنند را پیدا خواهید کرد.

دقت کنید که هر موقع سوالی براتون ایجاد شد و نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید حتما به بخش پشتیبانی وب مستر ها سر بزنید. ما سایت شما رو به صورت رایگان راه اندازی خواهیم کرد.

طراحی سایت وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا به شما امکان می دهند از الگوهای آماده (تم ها) برای ایجاد وب سایتی مطابق با نیازهای سازمان خود استفاده کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید به کمک وردپرس با صرف هزینه بسیار کم، یک سایت با امکانات کامل داشته باشید؛ فرقی نمی کند که در چه طراحی سایت فروشگاهی زمینه ای فعالیت می کنید.

بعد از اینکه قالب فعال شد از همون قسمت نمایش شما می تونید به بخش سفارشی سازی برید تا ظاهر سایتتون رو تغییر بدید و تنظیمات بصری لازم رو روی اون انجام بدید.

شما می توانید با کمک این سیستم با کمترین هزینه و سریعترین زمان، کسب و کاری نو مشابه دیوار راه اندازی کنید.

کافیه فقط مواردی که میگم رو انجام بدید. در آخر یه وب سایت باحال برای خودتون خواهید داشت.

افزونه های وردپرس مثل نرم افزار های کمکی ویندوز هستند که ویژگی ها و قابلیت های مختلفی به سایت وردپرسی ما اضافه می کنند. مثل فرم تماس، گالری عکس و حتی فروشگاه اینترنتی.

شما می توانید انواع وب سایت را با وردپرس طراحی و آماده کنید. در ادامه می توانید برای سفارش ساخت سایت وردپرس به لینک صفحات مراجعه کنید.

Report this wiki page