خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

به علت نوسانات لحظه ای در بازار در صورت اقدام به خرید مفتول گالوانیزه، گرفتن تایید قیمت ها از واحد فروش الزامی می باشد.

حداقل مقدار خريد ورق گالوانيزه از مجموعه آهن آنلاين چه مقدار هست؟

معمولا حداقل ميزان فروش برای اين نوع از ورق‌ها يك تن هست ولی برای سفارش‌های خاص زير يك تن دست رد به سينه مشتری زده نمی شود.

پیش از خرید تیرآهن برای تشخیص کیفیت این محصول لازم است به چندین نکته در خصوص ظاهر محصول توجه داشته باشید. یکی از نکات مهم که در هنگام خرید باید به آن دقت شود صاف بودن لبه‌های تیرآهن و عدم وجود حالت شمشیری در انتهای محصول است. در میان کارخانجات داخلی بالاترین کیفیت مربوط به کارخانه ذوب آهن اصفهان و فایکو بوده و بعد از آن می‌توانید از کیفیت تیرآهن اهواز و کرمانشاه نیز مطمئن باشید.

در درجه اول می بایست از همان مرکز خرید کنید و پیدا کردن مرکز خرید دیگری می تواند سخت باشد. از این رو می بایست قیمت های پیشنهادی از سوی فروشنده ها را پذیرفته و عملا نمی توانید اقدامی برای مقایسه قیمت این محصول داشته باشید.

میزان مقاومت فلزی که بر اثر فرایند گالوانیزه سرد پوشش دهی شده است، نسبت به گالوانیزه گرم کمتر است؛ اما قیمت کمتر باعث می منبع شود استفاده از این مفتول همچنان پر رونق باشد.

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟ خیالتان راحت باشد :) دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

این مفتول پر مصرف ترین سیم مفتول سرد است. ضخامت آن ۱.۲ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵ کیلوگرم وزن دارند.

نوع سرد آن، فولاد بدون اکسید را با استفاده از روش الکترولیز، فلز «روی» را روی سطح سیم می پوشانند. در این روش ضخامت «روی» کم است و با توجه به این موضوع در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارد.

هر چه ضخامت یا کوتینگ این محصول بیشتر باشد، کیفیت بالاتری خواهد داشت و قیمت ورق گالوانیزه نیز متعاقب با این موضوع افزایش می‌یابد.

خرید ورق و مفتول گالوانیزه بخصوص در تاسیسات و صنایع گوناگون رایج است.

فولادهای ساده و فولادهای پر کربن ممکن است برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرند. سپس به روش گالوانیزاسیون سرد و یا گرم گالوانیزه می شوند.

این موضوع باعث می‌شود تا از هزینه‌ها را بتوان به خوبی مدیریت کرده و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کرد.

برای اینکه پروسه خرید برای مشتریان گرامی مرکزآهن آسان شود، تیم پشتیبانی روزانه قیمت مفتول گالوانیزه را در سایت بروز رسانی می‌کند. قیمت روزانه مفتول گالوانیزه با توجه به فاکتورهای مختلفی ارائه می‌شود که تمام این موارد به طور دقیق توسط تیم حرفه‌ای بررسی می‌شود.

Report this wiki page