حقایق ناشناخته درباره قیمت سیم گالوانیزه و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

در این روش قطعا پوشش فلز «روی» بر روی فولاد بیشتر بوده و قطعا مقاومت بیشتری نیز در برابر رطوبت دارا است.

قطر این مفتول از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

معمولا در برخی موارد نیاز است که یک مفتول علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر مناسبی نیز داشته باشد. این موضوع باعث شده تا هنگامی که نمای ظاهری مفتول گالوانیزه

 با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

اما معمولاً دوام روکش آن‌ها بسیار کم می‌باشد. زیرا روکش ایجاد شده از “روی” در روش گالوانیزه سرد، بسیار نازک و سطحی می‌باشد.

در حال حاضر صنایع مفتولی کمیل، کارخانه تولید مفتول تبریز و صنایع مفتولی آژند برترین تولیدکنندگان صنایع مفتولی می باشند.

اینک کمی از دو محصول پرکاربرد حاصل از مفتول گالوانیزه یعنی سیم خاردار و توری مرغی می‌پردازیم.

قیمت توری قیمت توری حصاری قیمت توری فرنگی قیمت توری مرغی قیمت توری گابیون قیمت سیم خاردار قیمت سیم خاردار حلقوی سوزنی قیمت سیم خاردار حلقوی تبری قیمت سیم خاردار خطی قیمت تیر حصار (پایه فنس) قیمت تیر حصار دوسر خم قیمت تیر حصار یک سر خم قیمت تیر حصار ساده

با توجه به تمامی این مسائل بخش اندازه گیری کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل امروزه به این قسمت توجه ویژه ای می شود به همین علت با توجه به این تفاسیر می توان گفت اکثر مفتول ها مناسب هستند و می توان به راحتی انتخاب نمود.

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین نمونه از مفتول‌های موجود در بازار، مفتول گالوانیزه می‌باشد. مفتول گالوانیزه به مفتول‌های فولادی اطلاق می‌شود که به روش‌های مختلف لایه از فلز روی بر روی آن‌ها قرار گرفته است.

اتصالات فولادی برق بوشن گالوانیزه براس بوشن زانو دوردار (خم لوله) زانو و سه راهی درب دار کاندولیت گلند هدبوشینگ(سرلوله) درپوش پلاستیکی مهره فلزی قوطی و جعبه تقسیم

قبل از این که راجع به سیم سفید توضیح دهیم باید یک سری مفاهیم راجع به فرایند گالوانیزاسیون ارائه دهیم.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده باشد.

مهمترین فاکتور در تعیین قیمت مفتول گالوانیزه، نوع گالوانیزه این سایت و ضخامت فلز روی است که بر روی محصول قرار گرفته است. همانطور که اشاره شد، در تکنیک گالوانیزه گرم، کیفیت بیشتری در محصول دیده می‏شود، به همین دلیل قیمت بالاتری دارد.

Report this wiki page