قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

برای تهیه مفتول گالوانیزه با کیفیت عالی شما می توانید با آژند سیم تماس بگیرید.

قیمت‌گذاری این محصول به دلیل انجام عملیات خاص هنگام تولید بر روی آن و ایجاد کیفیت و مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی تعیین می‌شود.

اشتراک گذاری در twitter اشتراک گذاری در telegram اشتراک گذاری در whatsapp اشتراک گذاری در Fb اشتراک گذاری در linkedin محصولات مرتبط

در ویدیوی زیر مفتول گالوانیزه سفید و کاربردها و مزایای آن را برای شما توضیح داده ایم

مفتول گالوانیزه به روش سرد معمولاً با قطر ۰.۵ تا ۶ میلی متر و به دو شکل کلاف و شاخه تولید شده و ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آن ها تابع میلگردی است که از آن تولید شده است.

مرکزآهن روزانه فروش ویژه تیرآهن را در سایت و شبکه های اجتماعی مرکزآهن منتشر می کند.جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

مثلا قیمت سیم گالوانیزه‌ اصفهان را ببینید و آن را با شهرهای دیگر مقایسه نمایید.

بنابراین اگر خرید شما عمده بوده و محل پروژه به کارخانه نزدیک است تیرآهن کیلویی انتخاب بهتری برای شما به حساب می‌آید.

سیم مفتول تماس بگیرید امروزه با استفاده از آلیاژ‌های آهن و دیگر فلزات، محصولات متنوعی می‌سازند که در صنایع متفاوتی کاربرد دارد. در ادامه

قیمت سیم مفتول گالوانیزه در لیست زیر به صورت روزانه بروز رسانی می شود. برای خرید مفتول گالوانیزه فرم سفارش موجود در سایت را ثبت و ارسال نمایید.

تذکر: (۰٫۵۰ = طول پلیت) (۰٫۳۰ = عرض پلیت) (۰٫۰۱ = ضخامت پلیت)

شما هم می‌توانید در مورد این محصول نظر بدهید. شماره همراه شما منتشر نخواهد شد، همه موارد الزامی هستند

سوال مهمی که مطرح است این است که بعد از سفارش زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟ این زمان معمولا دو تا پنج روز کاری طول خواهد کشید.

محل خرید نیز یکی دیگر از مشخصه‌هایی است که می‌تواند تفاوت در قیمت مفتول گالوانیزه گرم ایجاد کند. اگر به دنبال خرید سیم مفتول گالوانیزه با کیفیت با قیمت مناسب هستید، قبل از خرید در مورد تولیدی های تحقیق بیشتری کنید. یکی از بهترین سایت منبع مکان‌ها برای خرید مفتول گالوانیزه گرم، فروشگاه اینترنتی سیم‌گستر است.

Report this wiki page