طراحی سایت نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

Wiki Article

اگر شما قصد طراحی وب سایت داشته باشید و برای استعلام هزینه ی طراحی سایت به چند شرکت زنگ بزنید خواهید دید قیمتها چقدر با هم متفاوت است. این اختلاف گاهی به چند ده میلیون تومان می رسد.

مدت زمان تحویل پروژه چقدر است؟ مدت زمان تحویل پروژه چقدر است؟

قیمت سایت جدید تا حد زیادی به عرضه و تقاضا بستگی دارد؛ هنگامی که مشاغل با اینترنت آشنایی زیادی نداشتند، نمی دانستند که یک وب سایت واقعاً چقدر ارزشمند است و یا این که قیمت طراحی سایت چقدر است بنابراین حاضر نبودند هزینه زیادی بپردازند.

 وب رمز با ارايه خدمات بازاریابی آنلاین و طراحی نمونه وب‌سایت‌های شرکتی در تهران برای صنوف مختلف پزشکی املاک و صنعتی و خبری و با ویژگی سازگاری کامل با موبایل و طراحی مدرن همراه با گرافیک زیبا و کاربر پسند٬ خدمات طراحی وب

این هزینه بستگی به: میزان حجم کاری، مدیریت بخش های مختلف سایت، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محصولات و… داره.

در زمان طراحی سایت داینامیک انعطاف پذیری لازم برای قسمت‌های مختلف سایت در نظر گرفته می‌شود تا مدیرسایت بر اساس نیاز و سلیقه خود قادر به ایجاد تغییر و ویرایش در قسمت‌های مختلف سایت باشد.

واقعا باید به کی اعتماد کنیم؟ قیمت های شما رو دیدم نه بالا بود نه پایین. معیار قیمت دادن طراحی سایت رو ممنون میشم توضیح بدید تا ما هم بدونیم کی رو انتخاب کنیم!

برای مشاهده جزییات بیشتر به جدول قیمت صفحه اصلی مراجعه کنید

.. بستگی دارد. به عبارتی نمی توان یک عدد ثابت برای هزینه سایت فروشگاهی تعیین کرد.

جهت مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان طراحی وب در تهران با همکاران ما در واحد طراحی وب تماس بگیرید.

همونطور که میدونی پشتیبانی سایت خیلی وقتا نیاز میشه. یعنی شاید شخص یا شرکت نتونه خودش سایتو مدیریت کنه و بخواد که همون طراح کارای پشتیبانی رو انجام بده. 

در رابطه با دامنه هم به همین شکله. دامنه ها بصورت سالانه خریداری میشند و تمدید باید کرد.

هرچه تعداد صفحاتی از وب سایت که نیاز به طراحی دارند بالاتر باشد طبیعتا هزینه طراحی سایت هم بالاتر میرود. نوشتن نسخه برای یک وب سایت بزرگ کار کوچکی نیست؛ اساساً مانند نوشتن کتاب در مورد تجارت شما است، باید با توجه به اهمیت بالای آن، تمام مراحل اصولی طی شوند. به همین دلیل است که تمرکز بر روی مهمترین صفحات برای طراحی مجدد و سپس بهبود بقیه در کنار بهبود همزمان همه محتوا ها می تواند مفید باشد البته انجام این فرایندها باعث افزایش قیمت طراحی سایت می شود.

برنامه نویسی ادامه مطلب و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
از مهمترین دلایل داشتن سایت این است که شما دیگر محدودیتی برای ارایه خدمات و محصولات ندارید و شعبه ای دارید که ۲۴ ساعته باز است.

پروژه های طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت وب رمز دارای خدمات نگهداری و پشتیبانی فنی سالیانه بوده که باعث میشود نگرانی ها از بابت به هم ریختگی، مشکلات امنیتی و هک سایت، از دست رفتن اطلاعات و بطور کلی شرایطی که منجر منبع به پرداخت هزینه گزاف طراحی مجدد سایت شود، پوشش داده شود.

آیا بعد از اتمام طراحی سایت توسط شرکت وب‌رمز ویرایش سایت توسط مشتری امکان پذیراست؟

تعرفه سئو سایت با سایت منبع توجه به شدت رقابتی بودن کلمات کلیدی حوزه کاری شما و همچنین اشکالات فنی یک سایت مشخص می شود. سعی کنید شرکتی را برای طراحی سایت وردپرسی انتخاب کنید که خدمات سئو وردپرس را نیز ارائه دهد.

پلاگین هایی که به صورت رایگان در اختیار شما لینک منبع قرار میگیرد لیست پلاگین های برتر سایت ساز بوم

خیر خدمات پشتیبانی از وب سایت شما به صورت کاملا رایگان توسط تیم پشتیبانی به شما ارائه می شود.

شرکت وب رمز، آماده ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی در زمینه سلف برندینگ و ساخت صفحات وب سایت شخصی و حرفه ای شما می باشد.

آیا وب پویا آموزش کار با سایت را نیز دارد؟ آیا وب پویا آموزش کار با سایت را نیز دارد؟

عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده

توجه داشته باشید که طراحی ارزان سایت را به هر قیمتی نپذیرید و از شرکت و یا فردی که درخواست طراحی سایت را دارید اطلاعات کاملی بدست آورید تا بتوانید تصمیمات خوبی برای کسب و کارتان بگیرید.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

این امکانات چه چیز هایی میتونند باشه؟ برای مثال من نمونه هایی از امکانات مختلف سایت رو بهمراه هزینه شون آوردم که بتونی مقایسه کنی و دقیق متوجه این موضوع بشی. (در ضمن برای وردپرس هم هست)

 را با توجه به نیاز شرکت ها و صاحبان کسب و کار ٬ جهت حضور موثر و موفق در فضای مجازی فراهم آورده است.

بسیاری از افرادی که قصد طراحی یک سایت فروشگاهی را دارند، اولین سوالی که می پرسند این است که هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

Report this wiki page