بزرگترین راهنمای خرید سیم گالوانیزه و خرید مفتول گالوانیزه

Wiki Article

 نیز علاوه بر کیفیت و کارایی آن حائز اهمیت می‌باشد، بتوان از سیم سفید استفاده کرد.

قطر این مفتول از دیگر مشخصاتی است که می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

اپلیکیشن مرکزآهن نیز خریدی آسان را برای شما فراهم کرده است. می توانید با نصب نرم افزار مربوطه بر روی گوشی موبایل خود هر زمان و هر کجا که هستید تنها با فشردن یک دکمه ما را از درخواست خود آگاه سازید.

گالوانیزه سازی یک امتیاز محسوب می‌شود و سیم را بادوام و مقاوم‌تر می‌کند و احتمال شکسته شدن آنها را در مقابل فشار به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. گالوانیزه سازی فرایندی است که در آن برای محافظت از فولاد در برابر شرایط محیطی از یک مانع مانند روی استفاده می‌شود. البته کیفیت روی مورد استفاده در این مرحله نیز بسیار مهم است، با استفاده از روی با کیفیت بالا، سیم مفتول برای سال‌های طولانی مقاوم و قابل‌استفاده خواهد بود.

اما معمولاً دوام روکش آن‌ها بسیار کم می‌باشد. زیرا روکش ایجاد شده از “روی” در روش گالوانیزه سرد، بسیار نازک و سطحی می‌باشد.

پوششی که بر روی انها قرار گرفته است، باعث افزایش مقاومت کششی مفتول می‌شود.

، قیمت مفتول گالوانیزه تاکستان، قیمت صنایع مفتولی و …. از جمله اطلاعاتی هستند که می‌توانید از طریق کارشناسان مرکزآهن به آن‌ها دست پیدا کنید.

به مفتول‌ هایی سیاه پخته که فرآیند گالوانیزه سازی و‌ بر روی آن انجام شده مفتول گالوانیزه میگویند که از موارد پر مصرف در صنایع مفتولی می‌باشند. سیم‌های مفتولی به کمک پوشش گالوانیزه یک لایه محافظ بر روی آن ایجاد می‌شود.

در روش تولید گالوانیزه سرد، فلز این سایت روی با سیستم آب‌کاری با برق الکترولیز روی سیم می‌نشیند.

این سیم در ضخامت‎های متنوع تولید خواهد شد. بدیهی است هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد، به همان میزان بر وزن آن افزوده خواهد شد و در نتیجه قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. نوسانات بازار ارز و قیمت مواد اولیه نیز در تعیین قیمت نقش دارند.

از جمله ویژگی‎های فنی سیم گالوانیزه به موارد زیر اشاره شده است:

معمولاً کسانی که از این محصول جهت بافت توری حصاری استفاده می کنند از توری آن جهت حفاظت فیزیکی مناطقی خاص مورد استفاده قرار می دهند و استفاده از آن جهت محصور کردن باغات منطقی و اقتصادی به نظر نمی رسد .

لوله و اتصالات درزدار لوله درزدار لوله سیاه درزدار تست آب

اتصالات استنلس استیل زانو استیل سه راهی مساوی استیل سه راهی تبدیل استیل تبدیل استیل بوشن استیل سردنده استیل کپ استیل تجهیزات داربستی

Report this wiki page