طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

این سایت برای افرادی مناسب است که علاوه بر نداشتن تخصص و محدودیت مالی اولین تجربه را در مدیریت سایت دارند و به تجربه ای حرفه ای نیز نمی اندیشند.

خوشبختانه با توجه به رشد چشمگیر خرید و فروش کالا به صورت آلاین در قالب فروشگاه های اینترنتی و قدرتی که این بخش دارد و تمایل بسیاری از هم وطنان چه در خرید کالا به صورت آنلاین و چه در فروش کالا به صورت آنلاین, شرکت اطلس وب مجری بسیاری از پروژه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی میباشد که چند نمونه از موفق ترین آنها را به شما معرفی مینماییم.

یکی از مهمترین بخش‌هایی که ما در طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه می‌کنیم، استفاده از طرح‌های اختصاصی برای صفحات آن است. منظور از طرح اختصاصی، استفاده از طرح گرافیکی و رابط کاربری که منعکس کننده‌ی نوع برند و محصول آن فروشگاه باشد.

سایت کار با داشتن کادری مجرب،  خدمات طراحی سایت، تبلیغات اینترنتی و برنامه نویسی کامپیوتر و موبایل را به مشتریان عزیز خود ارائه می کند. هدف این شرکت جلب رضایت تمامی مشتریان با ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد می باشد. خدمات طراحی سایت چیست؟

بله. ما برای تمام سایت‌های خود پشتیبانی رایگان با مدت زمان محدود در نظر گرفته‌ایم.

نمایش محصولات بر اساس موجودی، تعداد بازدید ، تعداد فروش و یا نمایش به صورت تصادفی

علاوه بر بیشتر بخوانید این‌ها، گزینه‌های فیلترینگ محصولات بر اساس ویژگی‌ها را در سمت راست صفحه قرار می‌دهیم تا مشتریان بتواند کالاهای مورد نیاز خود را بر اساس ویژگی‌های مورد نظر، پیدا کنند.

هر شرکت طراحی سایتی وظیفه دارد که پس از تحویل سایت، آموزش های لازم جهت استفاده از سایت را نیز به شما بدهد.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، یک نکته‌ی کلیدی در طراحی سایت‌های فروش اینترنتی وجود دارد که در اکثر موارد از دید بسیاری از کارفرمایان و طراحان سایت‌ها دور می‌ماند. جلب اعتماد مشتری، حیاتی‌ترین بخش برای فروش محصولات است.

درباره ما طراحی سایت سئو آموزشگاه استارت آپ بازاریابی اینترنتی دامنه و هاست مقالات تماس با ما طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده در ویکی دمی، پشتیبانی نیز می‌شود؟

حتما در جلسه حضوری نمونه کنترل پنل های سایت های فروشگاهی خود را به شما نشان خواهیم داد و چهره یک پنل واقعی را حتما مشاهده خواهید نمود. پنل های تمامی وب سایت های طراحی شده توسط اطلس وب کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی میشود تا بتوانیم دقیقا آن توقعی که مشتری از ما دارد را برآورده نمایید.

ما این امکان را در تمام سایت‌های فروشگاهی که طراحی کرده‌ایم در نظر خواهیم گرفت. کاربر با انتخاب گزینه‌ی مقایسه‌ی دو یا چند محصول در صفحه‌ی نتایج جستجو، ویژگی‌های محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

طراحی حرفه‌ای بخش جستجوی سایت از صفحه‌ی نتایج جستجوی آن مشخص می‌شود. تیم طراحی سایت ما، صفحه‌ی نتایج جستجو را به گونه‌ای طراحی می‌کند که وقتی یک مشتری جستجو را در سایت انجام می‌دهد، تمام محصولات در سلولی جداگانه به همراه نام، قیمت و رتبه‌بندی آن در صفحه‌ی نتایج ظاهر شوند.

Report this wiki page