ترفند هوشمند خرید سیم گالوانیزه که هیچکس در مورد آن بحث نمی کند و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

لوله استنلس استیل لوله صنعتی استیل لوله دکوراتیو استیل لوله صنایع غذایی استیل اتصالات فولادی اتصالات بدون درز(مانیسمان)

بله. شما با کلیک روی آیکن نمودار مرتبط با هر محصول، می‌توانید از آخرین تغییرات قیمت انواع قوطی پروفیل مطلع شوید

در ادامه ضمن معرفی این فرمول ، جدول کامل وزن ورق فولادی آورده شده است. همان طور که می دانید انواع مختلفی ورق با جنس های متفاوت در بازار موجود است بنابراین برای محاسبه وزن این محصول ابتدا لازم است چگالی چند فلز مهم را مرور کنیم. در سایت جدول وزن ورق سیاه، ورق روغنی و ورق رنگی نیز ارائه شده است.

روش صحیح سرد شدن این است که این دما در ایستگاه نورد اولیه می بایست حدود ۵۵ درجه و در ایستگاه های بعدی حدود ۹۲ درجه و دوباره در ایستگاه نهایی حدود ۵۵ درجه از دمایش کاسته شود به طوری که درجه حرارتش در ایستگاه پایانی بین ۹۸۰ تا ۱۰۱۰ درجه سانتیگراد باشد.

يرسل العملاء الناطقون بالعربية البضائع من إيران وطهران إلى العراق.

سیم گالوانیزه به دلیل دوام بسیار بالا در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گالوانیزه به روش غوطه وری گرم نزدیک به ۱۵۰ سال است که کاربرد دارد. بیشتر رویی که در جهان تولید می‌شود جهت پوشش دهی مصرف می‌گردد.

یک قانون عمومی در تجارت وجود دارد کسی که کیفیت خوب را با هزینه پایین تولید می‌کند برنده است. در بسیاری از موارد گالوانیزاسیون ارزان‌ترین روش نسبت به سایر روش‌های پوشش دهی می‌باشد. در حال حاضر هزینه مربوط به گالوانیزاسیون پایین‌تر از هزینه‌های مربوط به رنگ آمیزی می‌باشد و پوشش‌های جایگزین بخصوص رنگ آمیزی هزینه بیشتری را نسبت به گالوانیزاسیون دارد بدیهی است که گالوانیزاسیون گرم به روش غوطه وری روشی می‌باشد که می‌تواند تعداد بسیار زیادی از قطعات را با هزینه و نفر ساعت (نیروی انسانی) کم پوشش دهد.

وزن میلگرد وزن پروفیل وزن تیرآهن وزن ورق وزن لوله وزن ناودانی وزن نبشی وزن آلومینیوم وزن برنج آهن وزن ساندویچ پانل

بازدید و کنترل قطعات تولیدی باید پس از گالوانیزه شدن انجام گیرد تا از کیفیت آن مطمئن شد و در صورت بروز اشکال یا نقصی سریعاً بر طرف گردیده یا از ادامه تولید تا رفع عیب جلوگیری شود.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، چگونه میتوانم انتخاب بهتری داشته باشم؟ پاسخ : تنها کافیست در بخش استعلام سریع قیمت، لیست محصولات درخواستی خود را برای کارشناسان آسرون ارسال کنید.

در روش گرم، مفتول در معرض حرارت قرار می‌گیرد تا کربن اضافی خود را از دست بدهد و به حد کافی برسد. بعد از کم شدن کربن، مفتول در مایع روی ذوب شده ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه فارنهایت غوطه‌ور می‌شود و لایه روی به‌عنوان ماده ضدزنگ به سطح عناصر فولادی چسبیده می‌شود. پس از عبور مفتول از مایع مذاب، روی با اکسیژن هوا واکنش نشان داده و در برابر زنگ‌زدگی محافظت می‌شود. سپس عمل خنک‌کننده توسط سیستم خنک‌کننده انجام می‌شود و سیم به‌صورت معمولی، پروانه‌ای و افقی جمع می‌شود.

همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ توضیحات بیشتر جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

وزن ورق (کیلوگرم) = طول ورق (متر) * عرض ورق (متر) * ضخامت ورق (میلی متر) * چگالی ورق

Report this wiki page