خدمات طراحی سایت

Wiki Article

اما سوالی که احتمالا در ابتدا ممکن است برای شما پیش بیاید این است که “چگونه و با چه روشی قرار است با استفاده از این مینی دوره می‌خواهیم وب‌سایت خود را بسازیم؟” در پاسخ باید بگوییم که روشی که قرار است در این مینی دوره رایگان از آن استفاده کنیم، دقیقا همان روشی است که اکثر وب‌سایت‌های قدرتمند دنیا از آن استفاده می‌کنند.

اعلانات و پیام ها علاوه بر ایمیل از طریق اس ام اس نیز اطلاعات رسانی خواهند گردید.

برچسب و دسته محصولات برای وب سایت های فروشگاهی بسیار با اهمیت است. زیرا به تجربه کاربری وب سایت کمک می کند. بنابراین به سئو وب سایت فروشگاهیتان هم کمک می کند. شفافیت

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟ با توجه به اینکه طراحی سایت یک کار پروژه ای محسوب می شود و بر اساس خواسته های مشتری صورت می پذیرد به طور کلی نمی توان تعرفه ثابت برای آن در نظر گرفت.

اینطور که فکر می کنید نیست. زیرا همین الآن هم دیجی کالا رتبه اول بعضی از محصولات را ندارد. بیشتر تمرکز آن روی یک سری از محصولاته فقط مانند کالای دیجیتالی. لذا اگر بخواهد روی تمام دسته های محصولات کار کند هزینه این کار بسیار زیاد می شود و خیلی راحت نیست.

یکی از عباراتی که زیاد جستجو می‌شود، طراحی سایت ارزان قیمت است. بسیاری از کسب و کارها یا افراد با توجه به بودجه خود دنبال طراحی سایت با قیمت مناسب هستند، اما به اشتباه تصور می‌کنند باید دنبال موارد ارزان و حتی بدون هزینه بروند. البته سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، پرستاشاپ یا اپن کارت می‌توانند برای مدت کوتاهی نیازهای شما را برطرف کنند، ولی قطعا به دلایل مختلف و مهمی چون مشکلات توسعه و مقیاس‌پذیری، نمی‌توانند در طولانی مدت پاسخگوی شما و کاربران‌تان باشند.

مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک قالب وردپرسی خوب باید داشته باشد، شامل:

ورود / ثبت نام پرفروش‌ترین‌ها قالب وردپرس پرفروش‌ترین قالب‌های وردپرس افزونه وردپرس پرفروش‌ترین افزونه‌های وردپرس محصولات ایرانی پرفروش‌ترین محصولات ایرانی پکیج‌های شگفت انگیز تخفیف‌های باورنکردنی راست‌چین قالب وردپرس فروشگاهی چند منظوره خبری شرکتی شخصی نمونه کار تک صفحه‌ای و لندینگ وبلاگ پزشکی آموزشی رستوران و کافه خلاقانه هیرو وردپرس

فروشگاه اینترنتی تگ هویر یک کمپانی سویسی است که به طراحی، تولید و بازاریابی ساعت و وسایل جانبی مد اقدام می‌کند، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحه معرفی محصول :

اغلب افرادی که در این چند سال گذشته با من (رضا حسینی راد) آشنا هستند و دانشجوی دوره‌های من بوده‌اند، سایت منبع می‌دانند که من تا به امروز به هیچ عنوان رویافروشی نکردم و کاربران و مخاطبان خودم را جوگیر نکرده‌ام؛ چرا که روش و راهکارها برای هر شخص متفاوت است و هر فردی ایده‌های منحصر به فردی را دارد.

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود می‌توانید لیست کاملی از تمام صفحات وب‌سایت وردپرسی خودتان را مشاهده کنید.

از همین رو ما تصمیم گرفتیم که یک مینی دوره کمتر از ۲ ساعته طراحی کنیم تا تمامی مواردی که در آن دوره طولانی قدیمی گفته می‌شد را به‌صورت خلاصه و مفید بیان کنیم؛ امروز نیز شما می‌توانید از این مینی دوره به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و وب‌سایت خودتان را راه اندازی کنید و از فروش اینترنتی لذت ببرید.

فایل‌های آن بخش را تغییر دهید و یا در آن دیتابیش بسازید و… بیایید ادامه دهیم و وقت را هدر ندهیم.

هنگامی که وارد می شوید یک باکس بزرگ در صفحه در حال شماره انداختن است. آن هم شماره معکوس! این موضوع به طرز عجیبی بر روی افزایش فروش فروشگاه های آنلاین کمک می کند.

Report this wiki page