وب سایت طراحی

Wiki Article

اگر قصد تماشای این دوره را دارید در ابتدا باید این سوال را از خودتان بپرسید که هدف شما از راه اندازی وب‌سایت چیست؟ اگر شما محصول، خدمات یا دانشی دارید که می‌خواهید آن را به دیگران معرفی کنید و در ازای آن کسب درآمد کنید، به جرئت می‌توان گفت که این دوره مهم‌ترین چند ساعت زندگی شما خواهد بود.

شما وارد صفحه ایی می شوید که در آن می توانید اطلاعات فروشگاه خود را وارد کنید. برای این کار روی دکمه “ویرایش” کلیک کرده اطلاعات فیلد ها را وارد نمایید.

یا طوری فیلتر کند که فقط محصولات ایکس لارج را ببیند و یا فقط محصولاتی به رنگ آبی را ببیند و یا محدوده قیمتی کالاهای مورد نظرش را مشخص کند.

زمانی که شما دیجی کالا را باز می کنید، گوشه سمت راست، یک تب دسته بندی محصولات وجود دارد. برای انتخاب هر محصول، دسته مخصوص آن را انتخاب نموده و محصول را پیدا کنید.

شاید اولین سوالی که پس از مشاهده پنل‌های مختلف هاست، این باشد که ” خب من کدوم یکی را انتخاب کنم؟! ” در پاسخ باید بگوییم که نگران نباشید. هنگام خرید هاست تنها باید چند سوال ساده از خودتان بپرسید.

بخش سمت راست پیشخوان، منو اصلی وب‌سایت می‌باشد که می‌توانید از آن طریق به بخش‌های مختلف وب‌سایت دسترسی داشته باشید.

دانشنامه سئو نمونه کار طراحی سایت شرکتی دانشنامه طراحی سایت نمونه کار سئو سایت نمونه طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت با استفاده از قالب های سایت تولید شده توسط دارکوب ** جدید (مدت زمان از سه روز)

طبیعتا باید قالب مورد نظر مشکلات کم‌تری داشته باشد؛ ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی نداشته باشد چرا که این امر غیرممکن است ولی تا جایی که امکان دارد باید قالب دارای مشکل کم‌تری باشد.

سپس وارد صفحه نصب کننده قالب اهورا خواهید شد؛ بر روی دکمه “شروع کنیم” کلیک کنید.

توجه داشته باشید برخی از فلید های صفحه درج محصول جدید طبق اطلاعات فروشگاه پر شده اند. اما از آنجایی که یک فروشگاه می تواند از محل های مختلفی این محصول را به فروش برساند یا محصولات سایرین را در فروشگاه خود عرضه کند، شما می توانید اطلاعات فروشگاه را در برگه محصول ویرایش کرده و تغییر دهید.

با کلیک بر روی “تنظیمات فروشگاه” شما وارد صفحه زیر خواهید شد.

که می توان برای مثال فروشگاه ساز پرتال را بیگوییم که اتفاقا قالبی شبیه دیجی کالا دارد.

برای شروع یک کسب‌و‌کار آفلاین اولین چیزی که شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد، یک مکان با یک آدرس و لوکیشن مشخص می‌باشد که مشتریان شما به منبع آنجا بیایند و از شما محصولی یا خدماتی خریداری کنند و هزینه‌ای به شما بپردازند.

Report this wiki page